- 22/02/2021
17:00 - 18:00 - Online!
Als experiment organiseert AdSomeNoise een aantal inspirerende sessies via audio-chat-app Clubhouse, en dit onder de noemer “Mekkeren over marketing”. Geheel volgens haar baseline, building the agency of the future, zal de centrale vraag zijn hoe er in de toekomst op een beter manier aan marketing gedaan kan worden. De sessies zijn open voor iedereen een naast het delen van visie en inzichten zijn ze ook bedoeld om discussies op gang te brengen.
“Het nieuwe sociale medium Clubhouse heeft zijn start niet gemist, iedereen wil graag een toegangskaartje. En terecht, want voor je het weet neem je deel aan een super interessante discussie of spreek je plots weer met mensen die je jaren geleden uit het oog verloren hebt. Clubhouse wordt wel eens omschreven als een “live podcasting platform”, al dekt “networking event waar je in je pyjama naar toe kan” de lading ook wel.”
De eerste sessie heeft plaats op 22 februari van 17u tot 18u en gaat over het thema: Data-Driven Creativity. De tweede sessie is gepland op 1 maart, opnieuw van 17u tot 18u rond het thema: Building the agency of the future. Centraal in deze discussie is de rol van samenwerken en integratie (tussen creatieve- en mediabureaus bijvoorbeeld).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]