- 22/02/2021
17:00 - 18:00 - Online!
Als experiment organiseert AdSomeNoise een aantal inspirerende sessies via audio-chat-app Clubhouse, en dit onder de noemer “Mekkeren over marketing”. Geheel volgens haar baseline, building the agency of the future, zal de centrale vraag zijn hoe er in de toekomst op een beter manier aan marketing gedaan kan worden. De sessies zijn open voor iedereen een naast het delen van visie en inzichten zijn ze ook bedoeld om discussies op gang te brengen.
“Het nieuwe sociale medium Clubhouse heeft zijn start niet gemist, iedereen wil graag een toegangskaartje. En terecht, want voor je het weet neem je deel aan een super interessante discussie of spreek je plots weer met mensen die je jaren geleden uit het oog verloren hebt. Clubhouse wordt wel eens omschreven als een “live podcasting platform”, al dekt “networking event waar je in je pyjama naar toe kan” de lading ook wel.”
De eerste sessie heeft plaats op 22 februari van 17u tot 18u en gaat over het thema: Data-Driven Creativity. De tweede sessie is gepland op 1 maart, opnieuw van 17u tot 18u rond het thema: Building the agency of the future. Centraal in deze discussie is de rol van samenwerken en integratie (tussen creatieve- en mediabureaus bijvoorbeeld).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]