
(c) Thomas Thomas Films
“Adpology”, noemen de initiatiefnemers het, een samentrekking van “publiciteit” en “verontschuldiging” in het Engels. Het is ook de titel van een film die een paar dagen op het internet circuleert en waarin 'de reclame' zich rechtstreeks bij vrouwen verontschuldigt voor alle seksistische clichés die ze al jaren moeten aanhoren.

(c) Thomas Thomas Films
Deze video is een initiatief van een groep Britse adverteerders, uitgezonden ter gelegenheid van International Women's Rights Day op 8 maart. In deze publieke verontschuldiging hekelt het collectief de slechte praktijken en het onrechtvaardige beeld van de vrouw die het overbrengt. De film is geregisseerd door Tiny Bullet en geproduceerd door Thomas Thomas Films.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]