Adverteerders zeggen sorry tegen vrouwen


(c) Thomas Thomas Films
“Adpology”, noemen de initiatiefnemers het, een samentrekking van “publiciteit” en “verontschuldiging” in het Engels. Het is ook de titel van een film die een paar dagen op het internet circuleert en waarin 'de reclame' zich rechtstreeks bij vrouwen verontschuldigt voor alle seksistische clichés die ze al jaren moeten aanhoren.

(c) Thomas Thomas Films
Deze video is een initiatief van een groep Britse adverteerders, uitgezonden ter gelegenheid van International Women's Rights Day op 8 maart. In deze publieke verontschuldiging hekelt het collectief de slechte praktijken en het onrechtvaardige beeld van de vrouw die het overbrengt. De film is geregisseerd door Tiny Bullet en geproduceerd door Thomas Thomas Films.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]