Adverteerders zeggen sorry tegen vrouwen
“Adpology”, noemen de initiatiefnemers het, een samentrekking van “publiciteit” en “verontschuldiging” in het Engels. Het is ook de titel van een film die een paar dagen op het internet circuleert en waarin 'de reclame' zich rechtstreeks bij vrouwen verontschuldigt voor alle seksistische clichés die ze al jaren moeten aanhoren.
Deze video is een initiatief van een groep Britse adverteerders, uitgezonden ter gelegenheid van International Women's Rights Day op 8 maart. In deze publieke verontschuldiging hekelt het collectief de slechte praktijken en het onrechtvaardige beeld van de vrouw die het overbrengt. De film is geregisseerd door Tiny Bullet en geproduceerd door Thomas Thomas Films.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]