Wie mogen we straks toevoegen aan de hall of fame van de APOY, voluit de Advertiser Personality of the Year? Deze prijs wordt sinds 2002 gezamenlijk georganiseerd door de initiatiefnemers UBA en PUB en bekroont adverteerders die als rolmodel kunnen dienen door hun professionaliteit, hun durf en hun bijdrage tot het reclamevak. De editie 2018 wijkt niet af van dat uitgangspunt. Het publiek werd uitgenodigd om personen die in aanmerking komen voor deze onderscheiding te nomineren op de website www.apoy.be. De laureaat wordt gekozen door de lezers van PUB, de leden van UBA en een professionele jury. Deze 16e editie leverde een mooi trio van finalisten af. In alfabetische volgorde:
Kristof Ampe beleefde vele mooie jaren bij Unilever en ABInBev, wat hem Effie Awards en INN'Awards opleverde. Zijn laatste functie bij Unilever was marketing director Unilever Belgium Foods, Beverage & Ice Cream. Sinds 2014 staat hij vanuit TripleA Services bedrijven bij op het vlak van strategie, verkoop en marketing. Nu zijn dat Brouwerijen Palm, De Hoorn & Rodenbach.
Tijdens de UBA Xmas Lunch op 13 december verneemt u wie Lies Eeckman (toen nog Continental Foods, nu BMW) opvolgt als Advertiser Personality of the Year. Dit jaar bestaat de jury uit Chris Van Roey (CEO UBA), Philippe Warzée (PUB), Lies Eeckman (BMW), Caroline Lambert (Belfius), Harry Demey (LDV United), Erwin Jansen (Wunderman), Saskia Schatteman (Var) en Jérôme Geneste (Maison Moderne).
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]