Wie mogen we straks toevoegen aan de hall of fame van de APOY, voluit de Advertiser Personality of the Year? Deze prijs wordt sinds 2002 gezamenlijk georganiseerd door de initiatiefnemers UBA en PUB en bekroont adverteerders die als rolmodel kunnen dienen door hun professionaliteit, hun durf en hun bijdrage tot het reclamevak. De editie 2018 wijkt niet af van dat uitgangspunt. Het publiek werd uitgenodigd om personen die in aanmerking komen voor deze onderscheiding te nomineren op de website www.apoy.be. De laureaat wordt gekozen door de lezers van PUB, de leden van UBA en een professionele jury. Deze 16e editie leverde een mooi trio van finalisten af. In alfabetische volgorde:
Kristof Ampe beleefde vele mooie jaren bij Unilever en ABInBev, wat hem Effie Awards en INN'Awards opleverde. Zijn laatste functie bij Unilever was marketing director Unilever Belgium Foods, Beverage & Ice Cream. Sinds 2014 staat hij vanuit TripleA Services bedrijven bij op het vlak van strategie, verkoop en marketing. Nu zijn dat Brouwerijen Palm, De Hoorn & Rodenbach.
Tijdens de UBA Xmas Lunch op 13 december verneemt u wie Lies Eeckman (toen nog Continental Foods, nu BMW) opvolgt als Advertiser Personality of the Year. Dit jaar bestaat de jury uit Chris Van Roey (CEO UBA), Philippe Warzée (PUB), Lies Eeckman (BMW), Caroline Lambert (Belfius), Harry Demey (LDV United), Erwin Jansen (Wunderman), Saskia Schatteman (Var) en Jérôme Geneste (Maison Moderne).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]