Voor Dentsu Aegis is de afschaffing van de bureaucommissie een non-event. Het bureau is van mening dat de keuze van de spelers in onze markt moet worden gerespecteerd, zelfs al zijn deze keuzes storend en ondermijnen ze gevestigde en gestandaardiseerde werkmethodes. "In een steeds chaotischer mediawereld wordt ons aanpassingsvermogen meer dan ooit opgeëist. Dus moeten wij ons aanpassen aan de veranderingen, iets wat we in het verleden altijd gedaan hebben," zo luidt het.
Anne Bataille, ceo van de groep, zegt met nadruk: "Onze business wordt steeds meer digitaal en de praktijken volgen hun gang. Een harmonisatie van de commissies is slechts een episode van deze digitalisering " Anne Bataille maakt zich niet teveel zorgen over wat deze verandering op korte termijn zal meebrengen: "Uiteraard kan deze verandering praktische problemen opleveren, de bureaus die het al druk genoeg hebben zullen waarschijnlijk met uiteenlopende normen moeten jongleren tijdens een transitieperiode. In ons beroep hebben we ons altijd moeten aanpassen…”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]