Sinds 2017 en de campagne ‘Wacht niet op je volgende leven. Leef nu al voluit met AG.’ heeft iedereen kunnen kennismaken met een schattig berenkoppel, een rock-'n-rollstruisvogel en een sportief giraffengezin. Deze symboliseren de merkambitie van AG als supporter van het leven van de Belgen. Vandaag presenteert de verzekeraar samen met FamousGrey twee nieuwe helden: de rups en de zeeleeuw. Hun boodschap: ‘Tijd om…’ is een aanvulling op de campagne ‘Leef nu al voluit’.

De dieren werden door PostOffice Amsterdam tot leven gebracht in 3D. FamousGrey vertaalde dit in 30” radiospots en printadvertenties die samen één verhaal vertellen. Ook op de sociale mediakanalen van AG zullen de dieren te zien zijn. De printadvertenties zijn sinds eind mei te zien in weekbladen en magazines, radiospots starten eveneens vandaag. Vanaf 8 juni zullen de printadvertenties ook te vinden zijn in de dagbladen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]