AG en FamousGrey presenteren de rups en de zeeleeuw

Sinds 2017 en de campagne ‘Wacht niet op je volgende leven. Leef nu al voluit met AG.’ heeft iedereen kunnen kennismaken met een schattig berenkoppel, een rock-'n-rollstruisvogel en een sportief giraffengezin. Deze symboliseren de merkambitie van AG als supporter van het leven van de Belgen. Vandaag presenteert de verzekeraar samen met FamousGrey twee nieuwe helden: de rups en de zeeleeuw. Hun boodschap: ‘Tijd om…’ is een aanvulling op de campagne ‘Leef nu al voluit’.

De dieren werden door PostOffice Amsterdam tot leven gebracht in 3D. FamousGrey vertaalde dit in 30” radiospots en printadvertenties die samen één verhaal vertellen. Ook op de sociale mediakanalen van AG zullen de dieren te zien zijn. De printadvertenties zijn sinds eind mei te zien in weekbladen en magazines, radiospots starten eveneens vandaag. Vanaf 8 juni zullen de printadvertenties ook te vinden zijn in de dagbladen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]