AG en FamousGrey presenteren de rups en de zeeleeuw

Sinds 2017 en de campagne ‘Wacht niet op je volgende leven. Leef nu al voluit met AG.’ heeft iedereen kunnen kennismaken met een schattig berenkoppel, een rock-'n-rollstruisvogel en een sportief giraffengezin. Deze symboliseren de merkambitie van AG als supporter van het leven van de Belgen. Vandaag presenteert de verzekeraar samen met FamousGrey twee nieuwe helden: de rups en de zeeleeuw. Hun boodschap: ‘Tijd om…’ is een aanvulling op de campagne ‘Leef nu al voluit’.

De dieren werden door PostOffice Amsterdam tot leven gebracht in 3D. FamousGrey vertaalde dit in 30” radiospots en printadvertenties die samen één verhaal vertellen. Ook op de sociale mediakanalen van AG zullen de dieren te zien zijn. De printadvertenties zijn sinds eind mei te zien in weekbladen en magazines, radiospots starten eveneens vandaag. Vanaf 8 juni zullen de printadvertenties ook te vinden zijn in de dagbladen.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]