Sinds 2017 en de campagne ‘Wacht niet op je volgende leven. Leef nu al voluit met AG.’ heeft iedereen kunnen kennismaken met een schattig berenkoppel, een rock-'n-rollstruisvogel en een sportief giraffengezin. Deze symboliseren de merkambitie van AG als supporter van het leven van de Belgen. Vandaag presenteert de verzekeraar samen met FamousGrey twee nieuwe helden: de rups en de zeeleeuw. Hun boodschap: ‘Tijd om…’ is een aanvulling op de campagne ‘Leef nu al voluit’.
De dieren werden door PostOffice Amsterdam tot leven gebracht in 3D. FamousGrey vertaalde dit in 30” radiospots en printadvertenties die samen één verhaal vertellen. Ook op de sociale mediakanalen van AG zullen de dieren te zien zijn. De printadvertenties zijn sinds eind mei te zien in weekbladen en magazines, radiospots starten eveneens vandaag. Vanaf 8 juni zullen de printadvertenties ook te vinden zijn in de dagbladen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]