AG en Mortierbrigade zijn klaar voor het avontuur

4schools / Crea / News

Mortierbrigade en AG hebben hun eerste positioneringscampagne gelanceerd met een video die op tv en online het nieuwe creatieve platform van het merk neerzet: Het leven is een avontuur, AG verzekert het.

De film toont een reeks avonturen uit het dagelijks leven: een afgebroken sleutel in het slot, een vervelend waterlek, alledaagse ongemakken die iedereen kunnen overkomen. Gelukkig staat AG dan altijd klaar om je te helpen, zodat je weer snel verder kan met je leven. Bovendien zijn er verschillende korte formaten die zullen worden ingezet om de verzekeringen van AG in de kijker te zetten. De film werd geregisseerd door Joe Vanhoutteghem en geproduceerd door Czar.

Credits

Client: AG Insurance
Client contacts: Rob Maes, Kristel Awouters, Frederik De Mol, Chloé Peckel
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Partner & Strategic Director: Vincent d’Halluin
Creatives: Geoffrey Masse, Nicolas Gaspart & Frédéric Zouag
Client Services Director : Catherine Hamers
Production Director: Charlotte Coddens
Senior Strategic Planner: Francesco Caccamese
Account Director: Lore Meert
PR Manager: Emma Robberechts
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata, Sophie Bayeul
Motion Design: Jelle Stroo
Production Company: CZAR BE
Director: Joe Vanhoutteghem
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Lander Engels
DOP: Maxime Desmet
Art Director: Silke De Rycke
Stunts: Marco Maes
Casting: Xtraz
Editor: Manu Van Hove
Post Producer: Bieke De Keersmaecker
Grading: Olivier Ogneux
Online: Czar - Dries Derycke
Music: KPM Music / Extreme Music
Soundstudio: Sonhouse