AG Insurance blijft voluit leven

Op 23 oktober startte een grootscheepse imagocampagne van AG Insurance, de eerste B2C-campagne op grote schaal voor de verzekeringsmaatschappij, ontwikkeld in samenwerking met bureau Famous Grey en animatiestudio Made in Brussels. De campagne is niet alleen te zien op televisie, maar ook op affiches, op het internet, in de geschreven pers en in de bioscoop. De boodschap? ‘Wacht niet op je volgende leven. Leef nu al voluit met AG!’. En dat maakt ook het tweede luik van deze campagne duidelijk…
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]