Op 23 oktober startte een grootscheepse imagocampagne van AG Insurance, de eerste B2C-campagne op grote schaal voor de verzekeringsmaatschappij, ontwikkeld in samenwerking met bureau Famous Grey en animatiestudio Made in Brussels. De campagne is niet alleen te zien op televisie, maar ook op affiches, op het internet, in de geschreven pers en in de bioscoop. De boodschap? ‘Wacht niet op je volgende leven. Leef nu al voluit met AG!’. En dat maakt ook het tweede luik van deze campagne duidelijk…
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]