AG Insurance lanceert een nieuw en innovatief merk: Vivay. Brandhome bracht het merk mee tot leven. Het Antwerpse merkenbureau was zowel de strategische als creatieve partner gedurende het hele traject, van idee tot concept tot een volwaardig merk.
Met Vivay lanceert AG Insurance geen klassiek verzekeringsmerk. AG Insurance bracht een verzekeringskloof in kaart waarmee het aantoont dat mensen zich meer beschermd voelen dan dat ze in werkelijkheid zijn. Belgen verzekeren hun woning, hun auto,... maar vaak niet hetgeen er echt toe doet: hun dierbaren. Hiervoor biedt Vivay specifieke en eenvoudige verzekeringsproducten die je volledig digitaal of via de makelaar kan sluiten.
Vivay geniet de endorsement van AG Insurance en ook in de frisse visuele stijl zie je onmiddellijk gelijkenissen met het moedermerk. De vijf verzekeringen waarmee VIVAY naar de markt gaat, focussen zich elk op een erg specifiek risico. Het gaat van een Huurverzekering, waarbij je een financiële vergoeding krijgt om je huur te betalen bij inkomensverlies, tot een Studiekostenverzekering die de hogere studies van je kind financiert wanneer je komt te overlijden. Jef Pelkmans van Brandhome: "Vivay biedt verzekeringsproducten aan met een unieke, emotionele propositie. De communicatie en media-aanpak is dan ook volledig gericht op de lifestyle van de afzonderlijke doelgroepen. Brandhome en AG Insurance werkten samen van naamgeving tot communicatieconcept, tot uitwerking van de online afsluitplatformen. Dat leidde tot een sterk, geïntegreerd merkverhaal."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]