#AgencyVibes is back met een twist!

Na het succes van de vorige editie keert #AgencyVibes terug in 2025. Dit initiatief, ontstaan uit de resultaten van de Sentiment Survey, benadrukt de trots en het enthousiasme van professionals in de communicatiesector. Het idee? Elke week neemt een bureau het ACC TikTok-account over en plaatst content over het plezier, de successen en de bijzondere momenten van hun #AgencyVibes. Het concept werd ontwikkeld door Ogilvy.Social-Lab, dat ook dit jaar verantwoordelijk is voor de uitvoering.
De editie van 2024 behaalde bijna een miljoen views en droeg bij aan een positief imago van de sector. Dit jaar wordt het concept uitgebreid met drie nieuwe categorieën:
✨ #AgencyCrazy voor je gekste momenten
🤝 #AgencyFamily voor de teamspirit
🚀 #AgencyBizz om je successen te vieren
In elke categorie wordt een prijs uitgereikt aan de best presterende content, passend bij de betreffende vibe. Dit biedt agency’s een kans om zich te profileren, collega’s in de schijnwerpers te zetten en te laten zien wat hen uniek maakt.
Geïnteresseerde bureaus kunnen hun deelnameweek claimen via kiana@acc.be.
Credits:
Creative team: Ophélie Blockmans et Nicolas Maertens
CD: Arnaud Van Hemelryck
Content Creator: Tom Desplechin
Motion designer: Claudia De Greef
Account : Caroline Charles
ACC: Lina Corrigan, Petra De Roos, Kiana Vandendaul
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]