Lürzer's Grand Slam is naar eigen zeggen de enige internationale onderscheiding waarin winnend creatief werk met geld wordt beloond. Dit jaar zijn er bovendien meer categorieën in het leven geroepen. De vakjes waarvoor bureaus kunnen inschrijven zijn in 2019 Film, Print & Outdoor, Digitaal, Promotie & Activatie, Audio & Geluid, Fotografie en Campagne. De deadline voor inzendingen voor Lürzer's Grand Slam is 31 januari 2019.
Bij Lürzer's Grand Slam gaat 60 procent van alle entreegelden rechtstreeks naar de winnaars. Zilveren winnaars ontvangen twee keer zoveel prijzengeld als bronzen winnaars, terwijl gouden winnaars drie keer zoveel prijzengeld ontvangen als zilveren winnaars. Bovendien krijgen alle deelnemers die werk indienen bij Lürzer's Grand Slam een jaar lang een gratis Lürzer's Archiefabonnement. Om deel te nemen aan moeten de inzendingen tussen 1 januari 2017 en 31 december 2018 zijn gepubliceerd.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]