Lürzer's Grand Slam is naar eigen zeggen de enige internationale onderscheiding waarin winnend creatief werk met geld wordt beloond. Dit jaar zijn er bovendien meer categorieën in het leven geroepen. De vakjes waarvoor bureaus kunnen inschrijven zijn in 2019 Film, Print & Outdoor, Digitaal, Promotie & Activatie, Audio & Geluid, Fotografie en Campagne. De deadline voor inzendingen voor Lürzer's Grand Slam is 31 januari 2019.
Bij Lürzer's Grand Slam gaat 60 procent van alle entreegelden rechtstreeks naar de winnaars. Zilveren winnaars ontvangen twee keer zoveel prijzengeld als bronzen winnaars, terwijl gouden winnaars drie keer zoveel prijzengeld ontvangen als zilveren winnaars. Bovendien krijgen alle deelnemers die werk indienen bij Lürzer's Grand Slam een jaar lang een gratis Lürzer's Archiefabonnement. Om deel te nemen aan moeten de inzendingen tussen 1 januari 2017 en 31 december 2018 zijn gepubliceerd.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]