Aïki en LDV United zetten het festivalseizoen in

Crea / News

Eindelijk mag het weer. Dansen, chillen en slurpen op de festivalweide, samen met Aïki! Want al zolang we ons herinneren zijn Aïki noodles en de festivals onlosmakelijk met elkaar verbonden. Deze gele cup zorgt al jaren voor ‘a cup of crazy at the festivals’. Met die insteek willen Aïki en LDV United nu alle jongeren warm maken voor het festivalseizoen. Verschillende korte social en online video’s spelen in op je feestlust en eetlust. We smullen telkens van zes seconden festivalgekte. Een kort format met een hoekje af!

Een dynamische, kleurrijke key visual maakt het af. De gele cup barst (letterlijk) van het feestplezier en toont Aïki als de ideale festivalsnack. Wij hebben er alvast zin in! Ga jij ook al slurpend een festivalletje doen?

Credits

Client: Aïki

Contact: Goovaerts Mari, Julie Van Meerbeeck, Sarah De Bruyne, Sharon Roels

Agency: LDV United

CD: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn

Creatives: Steffy Bertels, Lynn Laenen

Account: Charlien De Feyter, Tim Janssens

Graphic Design: Luka Godon

Strategy: Thomas Eyskens, Floris Adriaenssens

Video production: Medialife

Visual Production: Sabouge