Eindelijk mag het weer. Dansen, chillen en slurpen op de festivalweide, samen met Aïki! Want al zolang we ons herinneren zijn Aïki noodles en de festivals onlosmakelijk met elkaar verbonden. Deze gele cup zorgt al jaren voor ‘a cup of crazy at the festivals’. Met die insteek willen Aïki en LDV United nu alle jongeren warm maken voor het festivalseizoen. Verschillende korte social en online video’s spelen in op je feestlust en eetlust. We smullen telkens van zes seconden festivalgekte. Een kort format met een hoekje af!
Een dynamische, kleurrijke key visual maakt het af. De gele cup barst (letterlijk) van het feestplezier en toont Aïki als de ideale festivalsnack. Wij hebben er alvast zin in! Ga jij ook al slurpend een festivalletje doen?
Credits
Client: Aïki
Contact: Goovaerts Mari, Julie Van Meerbeeck, Sarah De Bruyne, Sharon Roels
Agency: LDV United
CD: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Creatives: Steffy Bertels, Lynn Laenen
Account: Charlien De Feyter, Tim Janssens
Graphic Design: Luka Godon
Strategy: Thomas Eyskens, Floris Adriaenssens
Video production: Medialife
Visual Production: Sabouge
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]