Wie in de jaren negentig (of later) van het studentenleven heeft mogen proeven, is ongetwijfeld ook bekend met de smaak van de Aïki-noodles. Het op en top Belgische merk van Continental Foods heeft vanaf dit najaar een vernieuwde visuele identiteit. BlueMango Design is het brand designbureau dat deze verandering heeft doorgevoerd.
BlueMango Design moderniseerde de grafische onderdelen van het logo, schaafde de typografie bij en ontdeed het Aïki-logo van haar historisch gegroeide “Noodles”-onderschrift. Dit geeft de branding de expressiviteit, dynamiek en impact die eigen zijn aan het merk. Bovendien zorgt de laatst genoemde ingreep er ook voor dat het merk op termijn haar overheersende noodles-connotatie bij de consument kan bijstellen en het productgamma vlot kan uitbreiden met nieuwe productsegmenten.
Het Brusselse designbureau ontwikkelde dan ook de nieuwe brand guideline en verpakkingsdesign voor het bestaande instant noodles gamma, alsook voor de twee nieuwe categorieën: instant pasta en instant rijst. BlueMango Design vertaalde de nieuwe identiteit die het creëerde ook naar point-of-sale communicatie met de ontwikkeling van ondermeer displays, wobblers en totems. Het is dan ook trots om opnieuw een prachtig Belgisch merk te mogen bijstaan in haar gestage groei.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]