AIR EN AMNESTY VECHTEN TEGEN MENSENHANDEL

Amnesty heeft besloten in te pikken op de 'Black Friday'-hype. Een hoogdag voor de consumptiemaatschappij waarop er zonder nadenken alles wordt gekocht en verkocht. De Franstalige afdeling van Amnesty International in ons land wil er ons op deze dag aan herinneren dat er vandaag in Libië nog steeds in Afrikaanse immigranten wordt gehandeld. Een onaanvaardbare situatie die dringend moet gestopt worden. Met dit provocerende beeld, wenst Amnesty het bewustzijn te vergroten en de mensen aan te zetten tot het ondertekenen van een petitie.
Executive Creative Director: Eric Hollander
Creation: Benoit Hilson, Jean-Marc Wachsmann
Graphic Designer: Caroline Marson
Accounts: Pauline Héraly, Chloé Pierloot
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]