Amnesty heeft besloten in te pikken op de 'Black Friday'-hype. Een hoogdag voor de consumptiemaatschappij waarop er zonder nadenken alles wordt gekocht en verkocht. De Franstalige afdeling van Amnesty International in ons land wil er ons op deze dag aan herinneren dat er vandaag in Libië nog steeds in Afrikaanse immigranten wordt gehandeld. Een onaanvaardbare situatie die dringend moet gestopt worden. Met dit provocerende beeld, wenst Amnesty het bewustzijn te vergroten en de mensen aan te zetten tot het ondertekenen van een petitie.
Executive Creative Director: Eric Hollander
Creation: Benoit Hilson, Jean-Marc Wachsmann
Graphic Designer: Caroline Marson
Accounts: Pauline Héraly, Chloé Pierloot
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]