Amnesty heeft besloten in te pikken op de 'Black Friday'-hype. Een hoogdag voor de consumptiemaatschappij waarop er zonder nadenken alles wordt gekocht en verkocht. De Franstalige afdeling van Amnesty International in ons land wil er ons op deze dag aan herinneren dat er vandaag in Libië nog steeds in Afrikaanse immigranten wordt gehandeld. Een onaanvaardbare situatie die dringend moet gestopt worden. Met dit provocerende beeld, wenst Amnesty het bewustzijn te vergroten en de mensen aan te zetten tot het ondertekenen van een petitie.
Executive Creative Director: Eric Hollander
Creation: Benoit Hilson, Jean-Marc Wachsmann
Graphic Designer: Caroline Marson
Accounts: Pauline Héraly, Chloé Pierloot
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]