Air en LuxairTours denken al aan de zomer

LuxairTours 2

Crea / News

Luxair1

Na winst van de pitch voorbije zomer pakt Air uit met een tweede internationale campagne voor de Luxemburgse touroperator LuxairTours. Het is de bedoeling om mensen zin te geven om hun zomervakantie in hartje winter te boeken, zodat ze kunnen profiteren van superinteressante 'first minute'-prijzen. Vandaar ook de campagnelijn: 'De winter. Het beste moment om aan de zomer te denken', geïllustreerd door vijf trompe-l’œil visuals.

Luxair8

De campagne loopt tot eind februari in België, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland via verschillende touchpoints (print, affichage, POS, online en radio).

Luxair4

Credits

Klant : LuxairTours

Contact : Christian Carbonne/Nadia Grai/Christine Corsi

Agency : AIR

CD : Dieter De Ridder/Joeri Van Den Broek

Creatie : Catherine Quadens

Account Team : Melissa Fastenaekels/Virginie Robberecht

Photo retouching : Cécile Stevens - Pomme 3D

Graphic designer : Maxime Douillet

Art buyer : Anne Gruszow

Radio Production Company : Sonicville