Na winst van de pitch voorbije zomer pakt Air uit met een tweede internationale campagne voor de Luxemburgse touroperator LuxairTours. Het is de bedoeling om mensen zin te geven om hun zomervakantie in hartje winter te boeken, zodat ze kunnen profiteren van superinteressante 'first minute'-prijzen. Vandaar ook de campagnelijn: 'De winter. Het beste moment om aan de zomer te denken', geïllustreerd door vijf trompe-l’œil visuals.
De campagne loopt tot eind februari in België, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland via verschillende touchpoints (print, affichage, POS, online en radio).
Credits
Klant : LuxairTours
Contact : Christian Carbonne/Nadia Grai/Christine Corsi
Agency : AIR
CD : Dieter De Ridder/Joeri Van Den Broek
Creatie : Catherine Quadens
Account Team : Melissa Fastenaekels/Virginie Robberecht
Photo retouching : Cécile Stevens - Pomme 3D
Graphic designer : Maxime Douillet
Art buyer : Anne Gruszow
Radio Production Company : Sonicville