Air en Payconiq waren nog nooit zo veeleisend

4schools / Crea / News

Nadat het zijn merkimago versterkte door de nadruk te leggen op hoe vlot en cool betalen kan zijn, breit Payconiq by Bancontact er een vervolg aan met een nieuwe campagne door Air. Deze keer speelt het merk in op een nieuw inzicht: we zijn steeds veeleisender geworden over onze aankopen.

Consumenten worden steeds veeleisender

De dag van vandaag doen we geen ondoordachte aankopen meer. We zoeken naar de beste prijs-kwaliteit, het perfecte product, de ideale shopervaring. Maar soms zijn we een tikkeltje té veeleisend. Gelukkig is er één iets dat altijd cool blijft: het gemak van betalen. Enter Payconiq by Bancontact, dat zich positoneert als de ideale partner van consumenten en handelaars voor eenvoudige, snelle en veilige betalingen.

Een campagne die speelt met het contrast tussen veeleisend en cool

Deze campagne, bedacht door Air, brengt alledaagse situaties in beeld waarin de veeleisendheid van consumenten een hoogtepunt bereikt. Bij het online shoppen spenderen we uren aan vergelijken, analyseren, aarzelen en aanpassen... Maar hij het betalen, is er geen stress: het is onmiddellijk en vlot. En dat is cool.

In winkels doen verkopers er alles aan om hun veeleisende klanten tevreden te stellen. Maar bij het betalen, is er geen stress: dankzij Payconiq GO kunnen zij hun verkopen beheren en hun betalingen gemakkelijk innen. En aan klantenzijde, is het nog altijd even simpel: een scan, een beep beep beep, en de aankoop is in orde. Tweedehands shoppen is de afgelopen jaren geëxplodeerd, en daarmee ook de veeleisendheid van kopers, die ijzersterke onderhandelaars zijn geworden. Maar gelukkig blijft betalen even simpel en cool met Payconiq by Bancontact.