đ Air is zelfs niet bang van Fanta

Fanta heeft zijn halloweencampagne voor dit jaar aan Air toevertrouwd. Briefing? Halloween spreekt tot de verbeelding van âjongerenâ, de Fanta-doelgroep. Hoe maak je Halloween voor Fanta wat Kerst is voor Coca-Cola?Â
Antwoord? Door Halloweencodes met de nodige humor te gebruiken, zodat jongeren moeten lachen en ze vervolgens van de cashback-actie gebruikmaken. Resultaat? âEen leuke campagne die even bruisend is als de bekende frisdrank die door The Coca-Cola Company wordt gemaakt en verdeeld.â
âHet is fijn jezelf af en toe iets leuks te gunnen. En als het werkt, is het plezier compleet,â zegt Karel De Mulder, CCD bij Air. Tom Ernst, account executive, besluit: âInderda-ah ah ah ah -d (sfx: griezelige echo).â
Credits
Client: The Coca-Cola Company
Contacts: Thi Than Truc Vo, Jonas De Smedt
Agency: AIRÂ
CD: AIR Creative CouncilÂ
Creation: Karel De Mulder, Arnaud Bailly, John Benois, Romain Felix
Accounting: Tom Ernst, Alice Stadion
Special thanks to: Marc Richard Vander Heyden, Liesbet Ampoorter
Responsable du deÌveloppement commercial et marketing H/F - RĂ©seau des MĂ©dias de proximitĂ© (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le ReÌseau des MeÌdias de proximiteÌ recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
Weâre looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]