🎃 Air is zelfs niet bang van Fanta

Fanta heeft zijn halloweencampagne voor dit jaar aan Air toevertrouwd. Briefing? Halloween spreekt tot de verbeelding van ‘jongeren’, de Fanta-doelgroep. Hoe maak je Halloween voor Fanta wat Kerst is voor Coca-Cola?
Antwoord? Door Halloweencodes met de nodige humor te gebruiken, zodat jongeren moeten lachen en ze vervolgens van de cashback-actie gebruikmaken. Resultaat? “Een leuke campagne die even bruisend is als de bekende frisdrank die door The Coca-Cola Company wordt gemaakt en verdeeld.”
“Het is fijn jezelf af en toe iets leuks te gunnen. En als het werkt, is het plezier compleet,” zegt Karel De Mulder, CCD bij Air. Tom Ernst, account executive, besluit: “Inderda-ah ah ah ah -d (sfx: griezelige echo).”
Credits
Client: The Coca-Cola Company
Contacts: Thi Than Truc Vo, Jonas De Smedt
Agency: AIR
CD: AIR Creative Council
Creation: Karel De Mulder, Arnaud Bailly, John Benois, Romain Felix
Accounting: Tom Ernst, Alice Stadion
Special thanks to: Marc Richard Vander Heyden, Liesbet Ampoorter
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]