Air lanceert Fun for Life op radio

Na de gesmaakte lancering van de nieuwe Win for Life-televisiespot waarin de hoofdrolspeler de keuze kreeg tussen een Win for Life-krasbiljet of kunnen praten met katten, pakt Air nu ook uit met een radiocampagne.
Op het menu: zes gloednieuwe radiospots in het Nederlands en in het Frans die opnieuw volledig in het teken staan van dilemma’s en die vooral de USP van het krasspel in de verf zetten: Win for Life is het enige plezier dat een leven lang duurt.
Credits
Client: Win For Life.
Agency: Air.
Contacts client: Joke Vermoere, Céline Van Gansbeke.
Creative Directors: Dieter De Ridder & Joeri Van den Broeck.
Creation: Ramin Afshar, Robin Dhondt, Steven de Vreese, Paul Wauters.
Account team: Audrey Semal, Aurélie Thollebeek.
Campaign strategy: Sophie Graillot.
Radio production: Sonicville.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]