Air maakt einde aan medals of horror

In de nieuwe printcampagne voor Amnesty International naar aanleiding van de internationale dag van de mensenrechten op 10 december, nodigt Air mensen uit om mee een einde te maken aan de “medals of horror”. Want in veel autoritaire regimes worden generaals nog beloond voor hun gruweldaden. De print toont een krijgsheer die volhangt met medailles in de vorm van folterprakijken en roept op om mensen die onschuldig gevangen zitten vrij te schrijven of een kaars voor hen te kopen. De printcampagne werd gerealiseerd door fotograaf Koen De Muynck in samenwerking met Divide by Four.
Credits:
Client: Amnesty International
Communication Managers: Philippe Hensmans, Valérie Michaux
Executive Creative Director: Eric Hollander
Creative Director: Dieter De Ridder
Creation: Ruben De Praetere, Yves Van Hacht
Graphic Designer: Natalia Oyarzun
Accounts: Pauline Héraly, Chloé Pierloot
Photographer: Koen Demuynck
3D: Divided by Four
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]