Air met P&V altijd en overal

Air-PV

Crea / News

Air-PV 'Het bewijs dat verzekeren ook anders kan': al meer dan 20 jaar communiceerde P&V met deze baseline, van de hand van Air. Maar de wereld blijft draaien en dus vond P&V het hoog tijd om zichzelf te herpositioneren ten opzichte van haar waarden en de verwachtingen van haar klanten.

Nadat Air het budget de voorbije herfst heroverde, ontwikkelde het bureau een nieuwe campagne en een nieuwe baseline. De campagne begint met een televisiespot die in Zuid-Afrika werd opgenomen met 6 GoPro camera’s om een 360°-wereld op te roepen. Namelijk de wereld van boekhouder Bernard die een omnium wil met een dalende premie. De campagne toont dus de wereld van elk van ons en vertelt hoe P&V en haar verzekeringen daarin passen, altijd en overal. De wereldjes van Zoë, Sofie en Paul ontdekken we in radio en print. De tv-campagne startte op 18 februari.

Air-PV-SofieAir-PV-Zoe

Credits

Klant : P&V

Contact : David Destappes, Ann Smits

Agency : Air Brussels

Account : Georgia Vandenberghen, Melissa Fastenaekels, Natacha Malou

CD : Eric Hollander

Copy : Olivier Roland

AD : Benoit Hilson

Production Company : Caviar

Radio Production : Think N' Talk

Director : Tom Willems

Photographer : Jekyll n’ Hyde

Media : TV – Radio – Print – Online