Air neemt de tijd voor Leffe

Een nieuwe positionering en een nieuwe slogan: in haar nieuwe campagne, ontwikkeld door Air, nodigt Leffe ons uit om de tijd te herontdekken.
In een wereld waar alles veel te snel voorbijgaat, neemt Leffe rustig alle tijd. Met een Leffe trek je even aan de rem en geniet je met volle teugen van het hier en nu. De televisiespot van Lieven van Baelen brengt een ode aan slow drinking en aan de verstilde tijd. Het resultaat is een eigentijdse en tegelijk tijdloze realisatie die speelt met extreme vertragingen, ondersteund door het sublieme Slow van Leonard Cohen. Het concept wordt gedeclineerd in radio, print en in activeringen in de horeca, de retail en op het terrein.
Ten slotte is er nog een specifieke campagne rond een nieuw Leffe-glas, dat ons uitnodigt de tijd te nemen om alle aroma’s van het bier te herontdekken.
Credits
Client: AB INBEV (Leffe)
Agency: Air
Executive Creative Director: Eric Hollander
CD: Dieter De Ridder/ Michel Van Dijck
Création: Jean-Luc Soille
Account Team: Christophe Reiter, Pauline Héraly
Film production Company: Czar
Producer: Maarten De Sutter
Director: Lieven Van Baelen
Sound: Sonicville
TV producer: Bérengère Lurquin
Photographer: Xavier Harcq
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]