Air neemt de tijd voor Leffe
Een nieuwe positionering en een nieuwe slogan: in haar nieuwe campagne, ontwikkeld door Air, nodigt Leffe ons uit om de tijd te herontdekken.
In een wereld waar alles veel te snel voorbijgaat, neemt Leffe rustig alle tijd. Met een Leffe trek je even aan de rem en geniet je met volle teugen van het hier en nu. De televisiespot van Lieven van Baelen brengt een ode aan slow drinking en aan de verstilde tijd. Het resultaat is een eigentijdse en tegelijk tijdloze realisatie die speelt met extreme vertragingen, ondersteund door het sublieme Slow van Leonard Cohen. Het concept wordt gedeclineerd in radio, print en in activeringen in de horeca, de retail en op het terrein.
Ten slotte is er nog een specifieke campagne rond een nieuw Leffe-glas, dat ons uitnodigt de tijd te nemen om alle aroma’s van het bier te herontdekken.
Credits
Client: AB INBEV (Leffe)
Agency: Air
Executive Creative Director: Eric Hollander
CD: Dieter De Ridder/ Michel Van Dijck
Création: Jean-Luc Soille
Account Team: Christophe Reiter, Pauline Héraly
Film production Company: Czar
Producer: Maarten De Sutter
Director: Lieven Van Baelen
Sound: Sonicville
TV producer: Bérengère Lurquin
Photographer: Xavier Harcq
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]