Na een intense competitie is er eindelijk een verdict gevallen over de pitch van BMW. In de laatste ronde, waar Air en Serviceplan lijnrecht tegenover mekaar stonden, kwam Air nipt als winnaar uit de bus. "Serviceplan kan terugkijken op 12 (Germaine&Co) + 3 (Serviceplan) aantal jaren van succes," zo luidt het bij Serviceplan. "Succes in verkoop en succes in notoriëteit. Onder het strategisch en creatief oog van Serviceplan groeide BMW de laatste jaren namelijk uit tot de onbetwiste nummer 1 in het premiumsegment. Het versloeg in 2015 zelfs ‘aartsrivaal’ Mercedes als het op verkoopcijfers aankomt. Daarnaast Serviceplan houdt zich eraan om BMW te bedanken voor de jaren van vertrouwen en wenst hen veel succes met het nieuwe bureau."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]