Na een intense competitie is er eindelijk een verdict gevallen over de pitch van BMW. In de laatste ronde, waar Air en Serviceplan lijnrecht tegenover mekaar stonden, kwam Air nipt als winnaar uit de bus. "Serviceplan kan terugkijken op 12 (Germaine&Co) + 3 (Serviceplan) aantal jaren van succes," zo luidt het bij Serviceplan. "Succes in verkoop en succes in notoriëteit. Onder het strategisch en creatief oog van Serviceplan groeide BMW de laatste jaren namelijk uit tot de onbetwiste nummer 1 in het premiumsegment. Het versloeg in 2015 zelfs ‘aartsrivaal’ Mercedes als het op verkoopcijfers aankomt. Daarnaast Serviceplan houdt zich eraan om BMW te bedanken voor de jaren van vertrouwen en wenst hen veel succes met het nieuwe bureau."

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




