Air rijdt weg met BMW

Logo BMW

Budgets / News

BMWNa een intense competitie is er eindelijk een verdict gevallen over de pitch van BMW. In de laatste ronde, waar Air en Serviceplan lijnrecht tegenover mekaar stonden, kwam Air nipt als winnaar uit de bus. "Serviceplan kan terugkijken op 12 (Germaine&Co) + 3 (Serviceplan) aantal jaren van succes," zo luidt het bij Serviceplan. "Succes in verkoop en succes in notoriëteit. Onder het strategisch en creatief oog van Serviceplan groeide BMW de laatste jaren namelijk uit tot de onbetwiste nummer 1 in het premiumsegment. Het versloeg in 2015 zelfs ‘aartsrivaal’ Mercedes als het op verkoopcijfers aankomt. Daarnaast Serviceplan houdt zich eraan om BMW te bedanken voor de jaren van vertrouwen en wenst hen veel succes met het nieuwe bureau."

BMW bouwt dus voortaan verder aan zijn Belgisch-Luxemburgse verhaal met het Brusselse creatief bureau Air. Het bureau zal instaan voor zowel de nationale communicatie rond nieuwe modellen, voor de verdere uitbouw van de aftersalescommunicatie als voor de ondersteuning van de lokale concessies. De nieuwe samenwerking gaat van start op 1 juli 2016.