Na een intense competitie is er eindelijk een verdict gevallen over de pitch van BMW. In de laatste ronde, waar Air en Serviceplan lijnrecht tegenover mekaar stonden, kwam Air nipt als winnaar uit de bus. "Serviceplan kan terugkijken op 12 (Germaine&Co) + 3 (Serviceplan) aantal jaren van succes," zo luidt het bij Serviceplan. "Succes in verkoop en succes in notoriëteit. Onder het strategisch en creatief oog van Serviceplan groeide BMW de laatste jaren namelijk uit tot de onbetwiste nummer 1 in het premiumsegment. Het versloeg in 2015 zelfs ‘aartsrivaal’ Mercedes als het op verkoopcijfers aankomt. Daarnaast Serviceplan houdt zich eraan om BMW te bedanken voor de jaren van vertrouwen en wenst hen veel succes met het nieuwe bureau."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]