De Franstalige vleugel van Amnesty International België lanceert de campagne #JDIWI. Die wil jonge mannen eenvoudige, maar duidelijke richtlijnen voorleggen wat betreft het instemmen met seksuele handelingen. Concreet gaat het om 10 simpele regels...
De campagne wordt op de sociale media gedragen door jonge, mannelijke influencers tussen de 15 en de 25 jaar. De Belgische YouTubers GuiHome vous détend en Abdel en vrai postten elk een video waarin ze het thema aankaarten bij hun volgers. Ook andere Franstalige influencers zoals JeanJass, Mochélan, Venlo, le 77, James Deano, The Magician, Bea Diallo en Mourade Zeguendi zetten hun schouders onder de campagne. Reclamebureau Air bedacht het concept, Union stond in voor de uitwerking ervan.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]