Air, Union en Amnesty International leggen uit hoe het (niet) moet

De Franstalige vleugel van Amnesty International België lanceert de campagne #JDIWI. Die wil jonge mannen eenvoudige, maar duidelijke richtlijnen voorleggen wat betreft het instemmen met seksuele handelingen. Concreet gaat het om 10 simpele regels...

De campagne wordt op de sociale media gedragen door jonge, mannelijke influencers tussen de 15 en de 25 jaar. De Belgische YouTubers GuiHome vous détend en Abdel en vrai postten elk een video waarin ze het thema aankaarten bij hun volgers. Ook andere Franstalige influencers zoals JeanJass, Mochélan, Venlo, le 77, James Deano, The Magician, Bea Diallo en Mourade Zeguendi zetten hun schouders onder de campagne. Reclamebureau Air bedacht het concept, Union stond in voor de uitwerking ervan.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





