De Franstalige vleugel van Amnesty International België lanceert de campagne #JDIWI. Die wil jonge mannen eenvoudige, maar duidelijke richtlijnen voorleggen wat betreft het instemmen met seksuele handelingen. Concreet gaat het om 10 simpele regels...
De campagne wordt op de sociale media gedragen door jonge, mannelijke influencers tussen de 15 en de 25 jaar. De Belgische YouTubers GuiHome vous détend en Abdel en vrai postten elk een video waarin ze het thema aankaarten bij hun volgers. Ook andere Franstalige influencers zoals JeanJass, Mochélan, Venlo, le 77, James Deano, The Magician, Bea Diallo en Mourade Zeguendi zetten hun schouders onder de campagne. Reclamebureau Air bedacht het concept, Union stond in voor de uitwerking ervan.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]