Tijdens het jaarlijkse Milieufeest viert de stad Brussel de natuur met een programma vol artistieke, sportieve en leerrijke activiteiten. Tal van Brusselse verenigingen zijn van de partij om inwoners te inspireren en aan te moedigen om bij te dragen aan een duurzamere stad. Na twee jaar noodgedwongen afwezigheid door de coronacrisis, is het Milieufeest terug van weggeweest en helemaal klaar om nog meer bewustwording te creëren over de klimaatcrisis!
De stad heeft nood aan natuur, en om die boodschap kracht bij te zetten vroeg Air aan Aurélie Prestigiacomo, grafisch ontwerper bij het reclamebureau Air en getalenteerde illustratrice, om haar penselen en Photoshop-skills tevoorschijn te halen. Met die creatieve hulpmiddelen ontwierp ze een kleurrijke visual en de vormgeving voor het Milieufeest.
Ook in de radiospot voor het evenement kreeg de natuur uiteraard een prominente rol.
Credits
Klant: Brussel Leefmilieu – Apolline Stockhem
Agency: Air
Creative direction : Creative Council
Creation : Anouk Lemm, Maxime Dereeper, Juliette Pignault, Maxime Lefebvre
Account Manager: Alice Stadion
Account Executive: Thomas Taeymans
Strategy : Michelle Defooz
Studio: Laurent Lejeune, Manoah Tanghe
Illustration : Aurélie Prestigiacomo
Radio production : La Vita Studios
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]