Tijdens het jaarlijkse Milieufeest viert de stad Brussel de natuur met een programma vol artistieke, sportieve en leerrijke activiteiten. Tal van Brusselse verenigingen zijn van de partij om inwoners te inspireren en aan te moedigen om bij te dragen aan een duurzamere stad. Na twee jaar noodgedwongen afwezigheid door de coronacrisis, is het Milieufeest terug van weggeweest en helemaal klaar om nog meer bewustwording te creëren over de klimaatcrisis!
De stad heeft nood aan natuur, en om die boodschap kracht bij te zetten vroeg Air aan Aurélie Prestigiacomo, grafisch ontwerper bij het reclamebureau Air en getalenteerde illustratrice, om haar penselen en Photoshop-skills tevoorschijn te halen. Met die creatieve hulpmiddelen ontwierp ze een kleurrijke visual en de vormgeving voor het Milieufeest.
Ook in de radiospot voor het evenement kreeg de natuur uiteraard een prominente rol.
Credits
Klant: Brussel Leefmilieu – Apolline Stockhem
Agency: Air
Creative direction : Creative Council
Creation : Anouk Lemm, Maxime Dereeper, Juliette Pignault, Maxime Lefebvre
Account Manager: Alice Stadion
Account Executive: Thomas Taeymans
Strategy : Michelle Defooz
Studio: Laurent Lejeune, Manoah Tanghe
Illustration : Aurélie Prestigiacomo
Radio production : La Vita Studios
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]