Air zesde in The Good Report

Air staat op de zesde plaats in The Good Report, een wereldranglijst van bureaus die voor goede doelen opkomen. The Good Report ontstond uit een samenwerking tussen ACT Responsible en The Gunn Report. Het zet de bureaus in de bloemetjes die creativiteit het best weten uit te spelen ten dienste van duurzaamheid en sociale verantwoordelijkheid, om zo de aandacht op ’s werelds voornaamste sociale kwesties en milieuproblemen te vestigen.
Deze editie werden er 1474 campagnes - ontwikkeld door 866 bureaus in naam van 1090 adverteerders uit 82 landen - geëvalueerd, die allen tot de ACT Responsible-database, tentoonstelling en publieke stemmen van 2015 behoorden. De campagnes werden ook op hun creatieve prestatie beoordeeld, dit op basis van de resultaten van The Gunn Report van datzelfde jaar.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]