Air staat op de zesde plaats in The Good Report, een wereldranglijst van bureaus die voor goede doelen opkomen. The Good Report ontstond uit een samenwerking tussen ACT Responsible en The Gunn Report. Het zet de bureaus in de bloemetjes die creativiteit het best weten uit te spelen ten dienste van duurzaamheid en sociale verantwoordelijkheid, om zo de aandacht op ’s werelds voornaamste sociale kwesties en milieuproblemen te vestigen.
Deze editie werden er 1474 campagnes - ontwikkeld door 866 bureaus in naam van 1090 adverteerders uit 82 landen - geëvalueerd, die allen tot de ACT Responsible-database, tentoonstelling en publieke stemmen van 2015 behoorden. De campagnes werden ook op hun creatieve prestatie beoordeeld, dit op basis van de resultaten van The Gunn Report van datzelfde jaar.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]