Air France gaat met Duval Guillaume voluit voor een reeks activatiecampagnes in ons land. De iconische luchtvaartmaatschappij wil (opnieuw) top of mind worden bij mensen uit het noorden van ons land als mogelijke partner voor hun overzeese reizen. Air France koos voor het Belgische bureau omdat het een antwoord kan bieden op belangrijke strategische vraagstukken en beide partijen hierover dezelfde visie delen. Ellen Schouppe, campaign manager van Air France: “Wij geloven dat we met Duval Guillaume de geschikte partner hebben gevonden om deze activatiecampagnes voor Vlaanderen uit te werken. Een Belgisch kantoor met stevige kennis van de Belgische consument kan alleen maar een meerwaarde betekenen voor het merk Air France in België.”
De nadruk van de campagne zal liggen op de convenience van Air France voor de Vlaamse reiziger: reizen met Air France kan al vanaf Brussel-Zuid, inclusief koffers inchecken tot aan de finale bestemming. Een eerste van verschillende activaties gaat van start eind november/begin december.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]