Air France gaat met Duval Guillaume voluit voor een reeks activatiecampagnes in ons land. De iconische luchtvaartmaatschappij wil (opnieuw) top of mind worden bij mensen uit het noorden van ons land als mogelijke partner voor hun overzeese reizen. Air France koos voor het Belgische bureau omdat het een antwoord kan bieden op belangrijke strategische vraagstukken en beide partijen hierover dezelfde visie delen. Ellen Schouppe, campaign manager van Air France: “Wij geloven dat we met Duval Guillaume de geschikte partner hebben gevonden om deze activatiecampagnes voor Vlaanderen uit te werken. Een Belgisch kantoor met stevige kennis van de Belgische consument kan alleen maar een meerwaarde betekenen voor het merk Air France in België.”
De nadruk van de campagne zal liggen op de convenience van Air France voor de Vlaamse reiziger: reizen met Air France kan al vanaf Brussel-Zuid, inclusief koffers inchecken tot aan de finale bestemming. Een eerste van verschillende activaties gaat van start eind november/begin december.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]