AKQA Brussels en Proximus zorgen voor een extraatje dat alles verandert

Crea / News

Proximus en SILK lanceren in samenwerking met AKQA Brussels hun nieuwe eindejaarscampagne voor Proximus for You, een platform dat alle voordelen voor Proximus-klanten bundelt en hen tal van extra's biedt.

Het doel van de campagne is om de momenten vast te leggen waarop verwachtingen niet alleen worden ingelost, maar waar een klein extraatje verrast en blij maakt. Door middel van metaforische, alledaagse scènes belichten we simpele ervaringen waarbij een extra gebaar het gewone in iets buitengewoons verandert.

 

De campagne zal zichtbaar zijn via verschillende kanalen, waaronder twee video's, evenals op TikTok, Facebook, digitale schermen in de openbare ruimte (DOOH) en adresbare tv (ATV). Het volledige mediaplan omvat ook online video (OLV), pre-rolls, banners en native advertising.

De creatieve aanpak integreert een nieuw perspectief en een invalshoek die de emotionele band tussen het merk en zijn publiek benadrukt, en laat zien hoe kleine gebaren een grote impact kunnen hebben.

Credits: 

Client: Aurélie Denayer, Sophie De Nys, Julie Vanbelle, Maryève Charlier, Perrine De Keyzer
Lead Agency: AKQA Brussels 
CD: Peter Ampe 
Client Service Director: Catherine De Block 
Account Director: Audrey Semal 
Account Manager: Eléonore Calicis
Account Executive: Thomas Taeymans ​
​Strategic Planner: Tom Ernst
​Creation: Yana Gestels & David Magnus
Copy NL: Fran Gillis & Evelien Peeters
​Designer: Franco Scaramuzza
Production lead: Olivia Naudts
RTV Producer: Marie Libouton 
Sound Engineer: Famousgrey Productions - Mathieu Savenay
Editor: Gilles Desplanque, Sven Vanhee
​Film Production Company: Disturb Studio
Director: Louis Vielle
Media: EssenceMediacom (as part of SILK)
Chief Growth Officer : Jehtro Calomme
​Client Lead : Melissa Vitabile
​Communication Planner: Thomas Jossa
Client Operations: Claudio Bongiovi
​Social Expert : Hannah Kirilof ​
​Programmatic Expert : Zohair El Moughni ​
​Video Expert : Pascal Vanderlinden ​
​OOH Expert : Philippe Simar ​
​PDOOH Expert : Ulrich Medenou