- PARTNER CONTENT -
In ‘zOOHm’, een vijfdelige reeks 'partner content' tussen PUB en Clear Channel, nemen we een duik in de wondere wereld van out of home. En niets is beter dan de straat op te trekken om de essentie van outdoorreclame in te schatten. Vergis u niet in dit medium dat zich schuilhoudt in uw stadsbeeld… In digitale tijden bewijst out of home zichzelf meer dan ooit!
Het resultaat van onze vierde bijeenkomst kon u al lezen in uw PUB Magazine nr 4. Samen met Pieter Ballon, directeur van SMIT, Studies in Media, Innovation & Technology, een gezamenlijk onderzoekscentrum van VUB en imec, trokken we naar Antwerpen, een stad waar via het City of Things-initiatief volop geëxperimenteerd wordt met slimme technologieën die het leven in de stad aangenamer en duurzamer moeten maken. Een videoverslag van die dag kan u hieronder bekijken.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]