Albert Heijn België kiest MEC voor media
Albert Heijn, de grootste supermarketketen van Nederland, bouwt verder aan z’n succesverhaal met MEC België. Kevin Vonckx, marketingmanager voor Albert Heijn België: “Tijdens een eerste werkmeeting konden we kennismaken met MEC’s planningsproces ‘T5’. Een proces in de vorm van een gezelschapsspel dat je verplicht de juiste vragen te stellen om zodoende de beste strategische aanpak te ontwikkelen. Iedereen rond de tafel werd op een dynamische, uitdagende en leuke manier betrokken. Onmiddellijk werd duidelijk waarom MEC de juiste partner voor ons is. MEC en Albert Heijn België hebben een gezamelijke ambitie: samen groeien en zo een mooi succesverhaal neerzetten.”
Thierry Brynaert, CEO MEC België: “Albert Heijn België verwacht een sterke strategische en creatieve inbreng van z’n media agentschap. We zijn dan ook zéér blij dat Albert Heijn België ons de kans liet aan te tonen waarom MEC de juiste partner voor hen is. Een veelbelovende start van de samenwerking is alvast gezet en we kijken uit naar de verschillende uitdagingen die voor ons liggen om samen voor uitzonderlijke resultaten te zorgen.”
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]