Albert Heijn en Happiness hebben plannen voor de feesten

Crea / News

Al plannen voor de feesten? Albert Heijn en Happiness duidelijk wel, want aan élke feestdis wordt het genieten, met de Albert Heijn Feestfavorieten! Dat zijn feestelijke gerechtjes, waarmee je voor geen geld – en heel makkelijk – een fancy feestdiner met meerdere gangen op tafel tovert, met daarbij voor elk wat wils. Je ontdekt de heerlijke Albert Heijn Feestfavorieten – in al hun glorie – op straat, op radio en tv, online op de socials en … bij Albert Heijn, natuurlijk!

Deliverables voor de Feestfavorietencampagne van Albert Heijn: een TV- en radiospot, verschillende OOH’s, onlinevideo’s en -audio en sociale media content.

Credits:

Client: Albert Heijn 

  • Head of Marketing Albert Heijn: Els Lagrou 
  • Head of Reputation Albert Heijn: Ann Maes 
  • Brand Manager Albert Heijn: Lauren Vanderstukken
  • Brand Activation & In-store Coordinator: Anaïs Wille
  • Digital Content Manager: Sarah Steemans

Agency: Happiness 

  • CEO: Karen Corrigan
  • Managing Director: Hans Smets 
  • Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
  • Creative Director: Katrien Bottez
  • Strategic Director: Frans Cuypers 
  • Publishing Director: Wesley Roeland 
  • Concept provider: Florian Decoster, Brent Roofthooft
  • Copywriter: Dee Verwaetermeulen
  • Content provider: Sam Vervenne, Wesley Roeland, Khuslen Tsogbadral
  • Account Management: Sien Vrebos, Raphaël Naudts, Celien Geens
  • Head of Motion: Remke Faber
  • Motion designer: Arthur Nunes
  • Head of Design: Dries Lauwers
  • Design: Dries Lauwers, Emilie Wauthelet, Karel Chanterie
  • DTP: Loïc Lenoble
  • Color grading print: Digital Imaging – Tom Vandewiele
  • Sound Production: Raygun
  • Fotografie: Studio 63