Albert Heijn en Happiness schenken soep die schenkt
Ook dit jaar doet Albert Heijn mee met De Warmste Week. Het thema: “Vlammen tegen eenzaamheid.” Wat je nóg met vlammetjes kan doen? Soep opwarmen, om gezellig samen op te eten!
Daarom komt Albert Heijn tijdens De Warmste Week naar Het Warmste Dorp op ’t Zand in Brugge, om daar elke dag warme soep uit te delen. Aan de happy soepdrinkers vraagt Albert Heijn dan een vrije bijdrage, die rechtstreeks naar het goede doel gaat.
Soep die schenkt, dus. Tegen eenzaamheid.
Maar da’s niet het enige. Albert Heijn schenkt ook de integrale opbrengst van élk AH soep verspakket dat verkocht wordt aan De Warmste Week.
En er is nóg meer: onze favoriete tv-kok Jeroen Meus komt tijdens De Warmste Week langs in verschillende Albert Heijn-filialen, om daar ook warme soep uit te delen tegen eenzaamheid.
Tijdens het DWW-slotevenement op 23 december organiseert Albert Heijn op ’t Zand “De Warmste Soepchalet”, met nóg meer soep, nóg meer warmte en nóg meer Jeroen Meus. Allen daarheen, dus!
De “Soep die schenkt”-campagne van Albert Heijn voor De Warmste Week werd bedacht en uitgewerkt door Happiness Brussels. Deliverables zijn onder meer DOOH’s, een OLV, radio & OLA, en natuurlijk alle POV-materiaal in het Warmste Dorp in Brugge.
Credits:
Client: Albert Heijn
- Head of Marketing Albert Heijn: Els Lagrou
- Head of Reputation Albert Heijn: Ann Maes
- Brand Manager Albert Heijn: Witse Van Rillaer
- Digital Content Manager: Sarah Steemans
Agency: Happiness
- CEO: Karen Corrigan
- Managing Director: Hans Smets
- Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
- Creative Director: Katrien Bottez
- Strategic Director: Frans Cuypers
- Publishing Director: Wesley Roeland
- Concept provider: Florian Decoster & Brent Roofthooft, Jarne Eetesonne & Manuel De Vos
- Copywriter: Dee Verwaetermeulen
- Content provider: Sam Vervenne, Wesley Roeland, Khuslen Tsogbadral
- Account Management: Sien Vrebos, Raphaël Naudts, Celien Geens
- Head of Motion: Remke Faber
- Motion designer: Simon Schuurman, Arthur Nunes, Mathias Hoet
- Head of Design: Dries Lauwers
- Design: Dries Lauwers, Emilie Wauthelet, Karel Chanterie
- DTP: Loïc Lenoble
- Color grading print: Digital Imaging – Tom Vandewiele
- Production: BLISS Content - Arthur De Wachter, Bart Vande Maele
- Lead producer: Bart Vande Maele
- Sound Production: Raygun
- Fotografie: Aikon producties
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]