Albert Heijn gaat op dreamteambuilding naar de Efteling

Crea / News

De nieuwste Albert Heijn-spaaractie staat in het teken van de Efteling: je kan voor de hoogste korting sparen op de toegang tot het geliefde pretpark! Dat brengt Lina op het idee om een dagje op “Dreamteambuilding” te gaan in de Efteling. Iedereen dolenthousiast, natuurlijk, tot duidelijk wordt dat toch niet iederéén zo happig is op dat ietwat verplichte teamritje mét groepsfoto in de vermaarde “alle-wetten-van-de-zwaartekracht-tartende” Baron-rollercoaster… ​ ​

Jan en Kim laten op geheel eigen wijze weten dat ze “De Baron” echt niet zien zitten en terwijl Brent hem een wak broodje ei aanbiedt, broedt ook Jamal met bleke kaakjes en knikkende knieën op een “Great Escape” ontsnappingsscenario... Ocharme!

Hoe het afloopt? Dat zie je in de eerste “grensverleggende” aflevering van het nieuwe seizoen van www.dewereldinhetkleijn.be, een idee van Happiness voor zijn klant Albert Heijn. 

De campagne wordt uitgerold via TVC (30”), OLV (20”), radio (30”) en een social campagne. Met deze keer weer een “Kijk en Win”-quiz, waarbij Albert Heijn een geweldige prijs in petto heeft voor de gelukkige winnaar: diens complete gezin mag 7 jaar lang gratis naar de Efteling! Zo werkt het: na de aflevering krijgt de kijker verschillende vragen voorgeschoteld over de situaties die in de aflevering te zien zijn. Voor wie wil winnen is gefocust kijken dus de boodschap. 

Credits:

Client: Albert Heijn 

  • Head of Marketing Albert Heijn: Els Lagrou 
  • Head of Reputation Albert Heijn: Ann Maes 
  • Brand Manager Albert Heijn: Witse Van Rillaer
  • Digital Content Manager: Sarah Steemans

Agency: Happiness 

  • CEO: Karen Corrigan
  • Managing Director: Hans Smets 
  • Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
  • Creative Director: Katrien Bottez
  • Strategic Director: Frans Cuypers 
  • Publishing Director: Wesley Roeland 
  • Heads of Content: Debby De Ridder, Jorrit Michiels
  • Concept provider: Katrien Bottez, Geoffrey Hantson
  • Scriptwriter: Koen Van Impe
  • Director: Koen Van Impe
  • Content provider: Debby De Ridder, Jorrit Michiels, Wesley Roeland, Sam Vervenne, Brent Roofthooft 
  • Account Management: Sien Vrebos, Raphaël Naudts 
  • Head of Motion: Remke Faber
  • Editing: Simon Schuurman, Remke Faber
  • Motion designer: Remke Faber, Arthur Nunes, Marie-Charlotte Baert
  • Head of Design: Dries Lauwers
  • Design: Emilie Wauthelet
  • DTP: Loïc Lenoble
  • Chief Technologist Officer: Thomas Colliers
  • Project Manager: Zeno Stevens
  • Website development: BLISS Interactive
  • Production: BLISS Content - Arthur De Wachter, Bart Vande Maele ​
    ​Lead producer: Arthur De Wachter
  • Assistant Producer/Location manager: Francis Bosschem ​ 
  • Assistant Producer: Bart Vande Maele
  • Director/Scriptwriter: Koen Van Impe
  • DOP: Norman Baert
  • 1st AC: Lars Baert
  • 2nd AC: Clément Protin
  • 1st AD: Miki Beddeleem
  • 2nd AD: Bob Vanwayenberg
  • Colorgrading film: Xavier Dockx 
  • Gaffer: Dieter De Bock
  • Gaffer: Flip Hermans
  • Sound engineer: Thomas Verbruggen
  • Make-up & Styling: MUSA
  • MUA: Sarah De Graef
  • MUA assistent: Sarah De Schepper
  • Stylist: Nele Van den Broucke
  • Fotograaf: Steven Hendrix
  • Music Artist: Jaan Hantson
  • Sound Production: Raygun