Albert Heijn supportert mee voor het EK met Wesley Sonck, Jean-Marie Pfaff en Bob Peeters

Crea / News

De nieuwste aflevering van “De Wereld in het Kleijn” van Albert Heijn staat in het teken van het EK Voetbal. Ook Lina is in de ban en wil bij haar voetbal-betweterige medewerkers scoren met haar voetbalkennis. Toegegeven: die kennis zit voorlopig nog op miniemenniveau. Hulp gezocht dus, bij de eerste de beste BV die ze in de rayons tegenkomt. En gelukkig is deze BV ook BV. Bekende Voetballer. Bekende Ex-Voetballer, eigenlijk. Wesley Sonck heeft een groot hart voor (en veel geduld met) AH-managers in voetbalnood. Én hij heeft een lijstje VV’s (Voetballende Vrienden) om op te trommelen…

Dus komt er een theoretische én praktijkles, waarbij het doel is om de bal in… euh, doel te trappen, en daarbij ‘De Beste Keeper In Blaue Hosen Van Het Westelijk Én Oostelijk Halfrond’ te passeren. Jaja, u raadt het al, Jean-Marie is in da house! En ook Bob Peeters laat zich van zijn beste supporterskant zien. En er is nog meer: een ‘Kijk en win’-quiz met een grandioze hoofdprijs! De winnaar krijgt namelijk de Albert Heijn Foodball-truck bij hem/haar thuis tijdens de EK-match België-Roemenië, mét Jean-Marie Pfaff als commentator!Bovendien zijn er ook 20 EK-borrelpakketten te winnen als troostprijs.

Kortom: deze EK-voetbalaflevering van www.dewereldinhetkleijn.be is écht goed raak. Niet te missen, dus! Deliverables van deze campagne: aflevering op www.dewereldinhetkleijn.be, TVC 30”, OLV 20”, Radio 30”/OLA 20” & social campagnes

Credits 'Wesley weet raad'

Client: Albert Heijn 

  • Head of Marketing Albert Heijn: Els Lagrou 
  • Head of Reputation Albert Heijn: Ann Maes 
  • Brand Manager Albert Heijn: Witse Van Rillaer, Lauren Vanderstukken
  • Digital Content Manager: Sarah Steemans

Agency: Happiness 

  • CEO: Karen Corrigan
  • Managing Director: Hans Smets 
  • Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
  • Creative Director: Katrien Bottez
  • Strategic Director: Frans Cuypers 
  • Publishing Director: Wesley Roeland 
  • Heads of Content: Debby De Ridder, Jorrit Michiels
  • Concept provider: Katrien Bottez, Geoffrey Hantson
  • Scriptwriter: Koen Van Impe, Sam Vervenne
  • Director: Koen Van Impe
  • Content provider: Debby De Ridder, Jorrit Michiels, Sam Vervenne, Wesley Roeland, Khuslen Tsogbadral
  • Account Management: Sien Vrebos, Raphaël Naudts 
  • Head of Motion: Remke Faber
  • Editing: Remke Faber, Simon Schuurman
  • Motion designer: Simon Schuurman, Arthur Nunes
  • Head of Design: Dries Lauwers
  • Design: Emilie Wauthelet, Karel Chanterie, Lore Snauwaert
  • DTP: Loïc Lenoble
  • Copywriter: Dee Verwaetermeulen
  • Chief Technologist Officer: Thomas Colliers
  • Project Manager: Zeno Stevens
  • Website development: BLISS Interactive
  • Production: BLISS Content - Arthur De Wachter, Bart Vande Maele ​
    ​Lead producer: Arthur De Wachter
  • Assistant Producer/Location manager: Francis Bosschem ​ 
  • Assistant Producer: Bart Vande Maele
  • Director/Scriptwriter: Koen Van Impe
  • DOP: Norman Baert
  • 1st AC: Lars Baert
  • 2nd AC: Clément Protin
  • First AD: Miki Beddeleem
  • Color grading film: Xavier Dockx 
  • Gaffer: Dieter De Bock
  • Sound engineer: Thomas Verbruggen
  • Make-up & Styling: MUSA
  • MUA: Julie Smet & Sarah De Schepper
  • Stylist: Nele Van den Broucke
  • Fotograaf: Steven Hendrix
  • Music Artist: Jaan Hantson
  • Sound Production: Raygun