Albert Heijn wordt uw persoonlijke kruidenier
In nauwe samenwerking met MEC rolt Albert Heijn België deze zomer een imagocampagne uit door lekkere en plezierige televisieprogramma’s op Vlaanderen los te laten. Albert Heijn wil de persoonlijke kruidenier zijn in België waar je plezierig en goedkoop kan winkelen. Waar ze meelopen met de klant als die iets niet vindt, waar de klant een kopje koffie kan drinken, waar ze de klanten goed kennen en waar de klanten thuiskomen. Zo vertaalt Albert Heijn België haar kernwaarden persoonlijk, verrassend assortiment met 'Hollandse prijzen'. MEC en de regies stonden dan ook voor de uitdaging om enerzijds programma’s op maat uit te denken met respect voor deze waarden van het merk zonder anderzijds het consumer centricity principe niet uit het oog te verliezen. Zo kwam het programma “De Lekkerste Straat” tot stand. Dit op maat uitgewerkt programma, dat deze zomer op VIER zal worden uitgezonden, brengt mensen samen en laat hen met heel veel plezier en goesting aan tafel schuiven.
Daarnaast worden sinds eind juni en tot december op VTM culinaire capsules uitgezonden met elke week een ander recept dat door topchef en rock en roll chocolatier Dominique Persoone wordt klaargemaakt...
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]