Albert Heijn wordt uw persoonlijke kruidenier

Budgets / Communication / News / Retail

Albert Heijn épicerie

In nauwe samenwerking met MEC rolt Albert Heijn België deze zomer een imagocampagne uit door lekkere en plezierige televisieprogramma’s op Vlaanderen los te laten. Albert Heijn wil de persoonlijke kruidenier zijn in België waar je plezierig en goedkoop kan winkelen. Waar ze meelopen met de klant als die iets niet vindt, waar de klant een kopje koffie kan drinken, waar ze de klanten goed kennen en waar de klanten thuiskomen. Zo vertaalt Albert Heijn België haar kernwaarden persoonlijk, verrassend assortiment met 'Hollandse prijzen'. MEC en de regies stonden dan ook voor de uitdaging om enerzijds programma’s op maat uit te denken met respect voor deze waarden van het merk zonder anderzijds het consumer centricity principe niet uit het oog te verliezen. Zo kwam het programma “De Lekkerste Straat” tot stand. Dit op maat uitgewerkt programma, dat deze zomer op VIER zal worden uitgezonden, brengt mensen samen en laat hen met heel veel plezier en goesting aan tafel schuiven.

Daarnaast worden sinds eind juni en tot december op VTM culinaire capsules uitgezonden met elke week een ander recept dat door topchef en rock en roll chocolatier Dominique Persoone wordt klaargemaakt...