All Colors of Communication ontwikkelde recent een brede campagne voor brouwerij Eylenbosch. Die campagne omvatte de branding van de nieuwe brouwerij en nieuwe bieren, een crowdfundingactie, nieuws voor de website en een PR launch. “Opnieuw een échte oude Geuze brouwen onder de naam Eylenbosch, compleet volgens de traditie,” was het ambitieuze plan dat studiemakkers Eric De Keersmaeker en Jeroen Lettens samen met piepjonge brouwer Klaas Vanderpoorten wilden realiseren. Het ‘bronwater’ en de naam hadden ze al, de ervaring van Eric De Keersmaeker als 5de generatie van bierbouwers was een stevige plus.
Meer over de crowdfundingactie op https://eylenbosch.beer
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]