All Colors of Communication ontwikkelde recent een brede campagne voor brouwerij Eylenbosch. Die campagne omvatte de branding van de nieuwe brouwerij en nieuwe bieren, een crowdfundingactie, nieuws voor de website en een PR launch. “Opnieuw een échte oude Geuze brouwen onder de naam Eylenbosch, compleet volgens de traditie,” was het ambitieuze plan dat studiemakkers Eric De Keersmaeker en Jeroen Lettens samen met piepjonge brouwer Klaas Vanderpoorten wilden realiseren. Het ‘bronwater’ en de naam hadden ze al, de ervaring van Eric De Keersmaeker als 5de generatie van bierbouwers was een stevige plus.
Meer over de crowdfundingactie op https://eylenbosch.beer
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]