Speciaal voor PUB Magazine zette Thomas Danthine van Federate de 260 Cannes Lions van Belgische bureaus op een rij. Sinds de oprichting in 1954, goed voor 66 edities, wisten Belgische bureaus in Cannes inderdaad al 260 Lions in de wacht te slepen op het ‘Festival of Creativity’. 2012 was het jaar van de grootste successen. Vier bureaus palmden de eerste plaatsen in op het podium. Maar wie hield de tel bij? Thomas Danthinne, die PUB het resultaat van al dat telwerk doorgaf. Op het winnaarspodium staat Duval Guillaume afgetekend helemaal bovenaan, door Happiness Brussels en mortierbrigade. Bekijk de volledige ranking in PUB Magazine 3!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]