Vooruit met de geit: PUB 3 is er!

Media / News

Het zomernummer van PUB Magazine is er! En geheel in lijn met uw vakantiebestemming - het eigen land - heeft deze kakelverse editie een Belgisch en lokaal karakter.  Wat is het belang (en het voordeel) van lokale media? Hoe kijken de chefs van enkele Belgische creatieve bureaus naar zichzelf en naar de wereld? We zoomen in op enkele mooie merken van eigen bodem. Hoe ziet de HR van nationale dienstverleners als de Federale Politie en Bpost eruit? We maakten een selectie van 20 recente en lokale initiatieven - van media, van start-ups en van gevestigde waarden - die de coronacrisis aangrepen om positief en met de blik op 'vooruit' nieuwe initiatieven te lanceren. Over 'vooruit' gesproken: we maken ook plaats om al wie dit nummer van PUB Magazine mee mogelijk maakte in het zonnetje te zetten. En natuurlijk hebben we het over frieten. Klap open die handel! 

Dat is natuurlijk niet alles. Hoe maak je merken relevant in Het Nieuwe Normaal? Wat zijn volgens het creatieve team van Altavia Act en volgens Christophe Ghewy de mooiste campagnes?  Bent u klaar om krekels in uw dagelijks menu te integreren? Ja, krekels! En nu we het toch over dieren hebben: media over honden en katten, doen die dat goed? Daarnaast gingen we op bezoek bij La Movida, onderzochten we waarom Oostende de koningin der eventcity's is en legden we ons oor te luisteren bij actrice Tania Garbarski, dochter van voormalig reclameman Sam. We liepen langs bij François De Smet van Défi en zochten naar apps die verbinden. En zijn we klaar voor een portie duurzaamheid in hoe we werken en leven?

En de klap op de vuurpijl: een overzicht van de prijzen die Belgische bureaus pakten in 66 edities van Cannes Lions!

Lees PUB Magazine digitaal (lezer of pdf, voor abonnees) of op papier (als u abonnee bent of als u tijdig een gratis exemplaar aanvroeg om thuis in uw zetel of naast uw zwembad te lezen).

Hoezo, u bent geen abonnee? Lees hier waarom een abonnement geen dom idee is.