Speciaal voor PUB Magazine zette Thomas Danthine van Federate de 260 Cannes Lions van Belgische bureaus op een rij. Sinds de oprichting in 1954, goed voor 66 edities, wisten Belgische bureaus in Cannes inderdaad al 260 Lions in de wacht te slepen op het ‘Festival of Creativity’. 2012 was het jaar van de grootste successen. Vier bureaus palmden de eerste plaatsen in op het podium. Maar wie hield de tel bij? Thomas Danthinne, die PUB het resultaat van al dat telwerk doorgaf. Op het winnaarspodium staat Duval Guillaume afgetekend helemaal bovenaan, door Happiness Brussels en mortierbrigade. Bekijk de volledige ranking in PUB Magazine 3!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]