THE BOOK 2017, een uitgave van Creative Belgium, bevat naar goede gewoonte een mooi overzicht van het beste werk van het afgelopen jaar, in dit geval dus 2016, op basis van de Creative Belgium Awards. Van design tot digital, van film tot radio, van direct tot integrated.
Het boek verschijnt deze week en is opnieuw uitgegeven door LannooCampus en te koop in een selectie boehandels. Voor de prijs moet u het niet laten: slechts 29.99 euro. Isabel Van den Broeck, managing director Creative Belgium: “Het is onze missie om de Belgische creatieve sector en het werk dat bedrijven en ook mensen voortstuwt te eren, promoten en erkennen. Voor de Creative Belgium Awards van afgelopen jaar hebben we gewerkt aan nieuwe processen, nieuwe beoordelingscriteria, nieuwe categorieën en we hadden fantastische juryleden. Alle winnaars en shortlists zijn in dit jaarboek gepubliceerd. Ik hoop dat het boek de sector zal inspireren en stimuleren om te blijven werken aan een mooie toekomst voor merken.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]